"יש מקום לכל רגש": הזמר איתי לוי הוציא אמש, שני שירים ברוח המצב בהם "אין לי מקום אחר" שכתב והלחין אבי אוחיון, שיר חשוף ואישי שמתאר את החרדות וההתמודדות הרגשית של כל אחד מאיתנו בתקופה האחרונה, חרדה ליקירנו ולמדינה בשל המצב הבלתי נתפס. "צעקתי תציל אותי, אני מקולקל, דמיונות שורטים ואני נבהל, לא מוצא אותי, רציתי לישון עד שזה ייגמר".
את השיר השני, "אחרי המבול" כתבו מאור תיתון ואלעד טרבלסי עם הפזמון המוכר של אביהו מדינה. זה שיר מלא רוח ועוצמה, שיוצא בזמן שאיתי מופיע ערב ערב מול לוחמים וחיילי כוחות הביטחון שמחרפים את נפשם ורואה בעיניים את המורל הגבוה, רוח הלחימה והאמונה שמחזיקה אותם, וגם כמובן את הסיבה שבגללה הם יוצאים לקרב – דור העתיד שלנו.
איתי שיתף: "אהובים שלי, משתף אתכם בשני שירים שמדברים על שני סוגי הרגשות שאנחנו חווים כמדינה, כולנו עוברים בין חרדה אמיתית שמלווה אותנו כבר יותר מ-50 יום, לבין תקווה, מורל ועוצמה שמלווים את החיילים שלנו בשטח. יש מקום לכל רגש, אני מאמין ובטוח שכולנו ביחד נעבור את זה ונצא מחוזקים ומאוחדים. עם ישראל חי".
