עוד נכתב בהודעת המשרד: "בשל החמרת התפרצות נגיף הקורונה והחלטת משרד הבריאות, נכון לרגע זה, ייערכו משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות עם מגבלת קהל של עד 2,000 צופים. נדגיש כי אנו עומדים בקשר רציף עם משרד הבריאות והחלטה זו עשויה להשתנות עוד לפני מועד המשחק, הכל בהתאם להחלטת משרד הבריאות ועל בסיס הערכות מצב שמתקיימות באופן תדיר".