accessibility-icon
share-icon

משרד הבריאות אוסר על התקהלות של מעל 2000 אנשים

מערכת C14

מערכת C14

יד אדר ה'תשפ (10.03.20)

0

like

0

dislike

עוד נכתב בהודעת המשרד: "בשל החמרת התפרצות נגיף הקורונה והחלטת משרד הבריאות, נכון לרגע זה, ייערכו משחקי הכדורגל בליגות המקצועניות עם מגבלת קהל של עד 2,000 צופים. נדגיש כי אנו עומדים בקשר רציף עם משרד הבריאות והחלטה זו עשויה להשתנות עוד לפני מועד המשחק, הכל בהתאם להחלטת משרד הבריאות ועל בסיס הערכות מצב שמתקיימות באופן תדיר".


עקבו אחרינו גם ב-Google News