accessibility-icon
share-icon

הותרו לפרסום שמותיהם של שני לוחמים שנפלו ברצועת עזה

מילן עמר

מילן עמר

ו כסלו ה'תשפד (19.11.23)

21

0

like

0

dislike

בנימין מאיר ארלי מבית שמש וסרן במיל רועי ביבר הי"ד מצור משה נפלו בקרב בצפון רצועת עזה. לוחם נוסף נפצע באורח קשה


הלב נשבר: צה"ל התיר הבוקר לפרסום את שמותיהם של שני לוחמי צה"ל שנפלו אתמול בקרבות בצפון רצועת עזה.

סמל בנימין מאיר ארלי  בן 21, מבית שמש, לוחם בגדוד 101, חטיבת הצנחנים וסרן (במיל׳) רועי ביבר בן 28, מצור משה, מפקד צוות ביחידת יהל״ם, חיל ההנדסה הקרבית.

maximize-image
פעילות של צה"ל בצפון רצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך מסרה הבוקר: "העיר בית שמש מאבדת היום את אחד מטובי בניה – בנימין מאיר. רוברט, ג'ניפר וכל בני משפחת ארלי היקרים. העיר בית שמש ותושביה כולם דואבים וכואבים עם נפילת בנכם גיבור ישראל – בנימין מאיר ארלי ז"ל לוחם גדוד 101 של חטיבת הצנחנים בקרב בצפון רצועת עזה במלחמת "חרבות ברזל". סיפור גבורתו הוא מופת עבור כל תושבי בית שמש ועבור כל עם ישראל. הלוויתו תתקיים היום (יום ראשון) בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בשעה 16:00."

בנוסף, לוחם בסיירת צנחנים נפצע אתמול (ש׳) באורח קשה בקרב בצפון הרצועה, בני משפחתו עודכנו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News