הלב נשבר: צה"ל התיר הבוקר לפרסום את שמותיהם של שני לוחמי צה"ל שנפלו אתמול בקרבות בצפון רצועת עזה.
סמל בנימין מאיר ארלי בן 21, מבית שמש, לוחם בגדוד 101, חטיבת הצנחנים וסרן (במיל׳) רועי ביבר בן 28, מצור משה, מפקד צוות ביחידת יהל״ם, חיל ההנדסה הקרבית.

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך מסרה הבוקר: "העיר בית שמש מאבדת היום את אחד מטובי בניה – בנימין מאיר. רוברט, ג'ניפר וכל בני משפחת ארלי היקרים. העיר בית שמש ותושביה כולם דואבים וכואבים עם נפילת בנכם גיבור ישראל – בנימין מאיר ארלי ז"ל לוחם גדוד 101 של חטיבת הצנחנים בקרב בצפון רצועת עזה במלחמת "חרבות ברזל". סיפור גבורתו הוא מופת עבור כל תושבי בית שמש ועבור כל עם ישראל. הלוויתו תתקיים היום (יום ראשון) בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בשעה 16:00."
בנוסף, לוחם בסיירת צנחנים נפצע אתמול (ש׳) באורח קשה בקרב בצפון הרצועה, בני משפחתו עודכנו.
