accessibility-icon
share-icon
כוחות צה"ל בעזה, ארכיון | צילום: דובר צה"ל
כוחות צה"ל בעזה, ארכיון | צילום: דובר צה"ל

מלב עזה: לוחמי 890 מחדשים את השיר שמלווה את המלחמה

בר חיים

בר חיים

ג כסלו ה'תשפד (16.11.23)

8

0

like

0

dislike

לוחמים מגדוד 890 בצנחנים מעבירים לעם ישראל מסר מחזק מלב עזה: "עם ישראל חי, יש עוד תקווה" • הם עשו חידוש לשיר "לצאת מדיכאון" שמלווה את המלחמה מאז פרצה, ושינו את המילים: "מיליון שיירות דוהרות עד לעזה, נפרק ונשמיד את שילטון חמאס וחיזבאללה ונשלח את כולם לאללה" • צפו


בזמן שכוחותינו פועלים בתמרון קרקעי יוצא דופן בלב הרצועה, הם מוציאים את הזמן גם להפוגות קצרות ולשלוח מסרים מחזקים לעם ישראל – מתוך עזה. אמש (רביעי), היו אלה לוחמי גדוד 890 בצנחנים, שהתיישבו עם גיטרה וכתבו מילים חדשות לשיר "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי, שהפך לשיר שמלווה את המלחמה מאז הטבח האכזרי של חמאס-דעאש בשביעי באוקטובר על העוטף.

הלוחמים שינו חלק מהמילים כדי שיתאים לרוח הלחימה שלהם, וכתבו את המסרים המחזקים שרצו לשלוח לעם ישראל. הם היו מרוגשים מאוד, וכנראה שאף אחד מהם לא חלם אי פעם שהוא ישיר על אדמת עזה. "לא האמנו שנגיע לרגע הזה, אנחנו 890 נמצאים פה בעזה ורוצים לאחל לכם: 'עם ישראל חי!'", זעקו בתיעוד המרגש והחלו לשיר.

"גם בשעות החשוכות של הלילה, תמיד יהיה לוחם אחד שיתמוך בך, בשדה הקרב או בדרך הביתה", שרו "תמיד הכי חשוך לפני הזריחה. מיליון שיירות דוהרות עד לעזה, נפרק ונשמיד את שילטון חמאס וחיזבאללה ונשלח את כולם לאללה. עם ישראל יש עוד תקווה". לבסוף קראו: "היידה! עולה 7!".

זה לא התיעוד המרגש היחיד שמגיע מכוחותינו בעזה, לפני כשבוע פורסם תיעוד של כוחות צה"ל במהלך הפעילות הקרקעית ברצועה, כשהם מצדיעים לדגל ישראל ושרים את ההמנון. התיעודים המרגשים הללו, מנציחים את העובדה שעם ישראל חי וקיים, ואי אפשר לערער על כך, הלוחמים שלנו מחסלים ראשי בכירים, כובשים מוצבים ומחלישים את כוחו של ארגון הטרור הנאצי חמאס.

עקבו אחרינו גם ב-Google News