accessibility-icon
share-icon
נתניהו ביקר את יחידת הגדעונים | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
נתניהו ביקר את יחידת הגדעונים | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

נתניהו משבח את אנשי השב"כ: "עושים עבודה גדולה - מצדיע להם"

טל אזולאי אבידן

טל אזולאי אבידן

טו חשון ה'תשפד (30.10.23)

0

like

0

dislike

לאחר שמתח ביקורת על ראשי מערכת הביטחון והצר על כך, נתניהו משבח אותם ואת אנשי השב"כ: "השב"כ עשו ועושים עבודה נסתרת גדולה מאוד, גם בשילוב זרועות הביטחון האחרים. אני מצדיע להם"


ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר היום (שני) ביחידה 33 (הגדעונים), במרכז הארץ. לביקור התלוו השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.

נתניהו קיבל סקירה ממפקד היחידה על הקרבות אותם ניהלה היחידה בדרום ובכפר עזה, והוא צפה בהפעלת חפ"ק מבצעי וביכולת מסווגת נוספת. בנוסף, הוא צפה בהדמיה של פעילות מבצעית המשלבת יכולת סיערוב, הונאה ומעצר בתא שטח ערבי.

בשיחה עם הלוחמים, נתניהו שיבח את עבודתם ואת אנשי שב"כ, וזאת לאחר שמתח ביקורת על גורמי הביטחון בציוץ שפרסם בטוויטר שהסיר לאחר מכן. לדבריו, "השב"כ, תחת ראש השב"כ, עשו ועושים עבודה נסתרת גדולה מאוד, גם בשילוב זרועות הביטחון האחרים, וגם פעולה נסתרת שמצילה חיים כל הזמן – אני מצדיע להם".

רה"מ שיבח בנוסף את כל זרועות הביטחון שנמצאים בקו החזית ומגנים על מדינת ישראל: "אנחנו נלחמים על הבית – ואנחנו ננצח, בעזרת האנשים האלה ואחרים שחדורים ברוח לחימה, ברוח הקרבה, ברוח הניצחון. תודה לכם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News