בושה: תושב באר שבע נכנס לשטח צבאי סגור במטרה "לסייע" כביכול לכוחות לאתר גופות נעדרים, ניצל את סיטואציית המלחמה וגנב קרוואן שחנה בשטח המסיבה ברעים, שמאות מהחוגגים בה נרצחו או נחטפו לעזה, כך עולה מכתב אישום שהוגש אתמול (ראשון) לביהמ"ש השלום בבאר שבע.
במשטרה התקבל דיווח על גניבת "קרוואן" שחנה בסמוך לחניון רעים וננטש במקום עם פרוץ הלחימה בעוטף רצועת עזה. עם קבלת הדיווח, פעלו חוקרי תחנת באר שבע לאיתור הקרוואן הגנוב, שנמצא לבסוף באזור התעשייה "עמק שרה" בעיר באר שבע. בהמשך ביצעו השוטרים את מעצרו של תושב העיר בחשד לגניבה.
במסגרת החקירה שנוהלה בתחנת באר שבע עלה כי בתאריך 11.10.23, ארבעה ימים לאחר הטבח ההמוני של מחבלי חמאס בשטח המסיבה, הגיע הנאשם עם כלי רכב לשטח המסיבה ברעים וביקש את אישור הצבא להיכנס לשטח צבאי סגור באמתלה כי ברצונו לסייע לכוחות הביטחון באיתור גופות הנעדרים.
הנאשם מחנה את הקרוואן בסמוך לבית העסק שברשותו בבאר שבע | קרדיט: דוברות המשטרה
בהמשך חיבר הנאשם את הקרוואן לרכבו ונסע עמו לבאר שבע, שם החנה את הקרוואן בסמוך לבית עסק השייך לו וגנב מסמכים שונים ו-10,000 דולר מתוך הקרוואן, אשר שימש את צוות ההפקה של המסיבה.
מהמשטרה נמסר כי מעצרו של החשוד, בשנות ה-40 לחייו, הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירת המשטרה הגישה אתמול יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב כתב אישום הכולל בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
