accessibility-icon
share-icon
רה"מ בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין | צילום: יונתן זינדל פלאש 90
רה"מ בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין | צילום: יונתן זינדל פלאש 90

השר לוין: אני עושה מאמץ גדול למען הקמת ממשלת חירום לאומית

טל אזולאי אבידן

טל אזולאי אבידן

כה תשרי ה'תשפד (10.10.23)

95

0

like

0

dislike

יותר ויותר שרים מהקואליציה מתבטאים לאחרונה בעד הקמת ממשלת חירום לאומית עד לסיום מלחמת חרבות ברזל. אולם אחת מהדרישות העיקריות של המחנה הממלכתי הינה הקמת קבינט מלחמה מצומצם, שלא יכלול את בן גביר וסמוטריץ'


בדרך לממשלת חירום לאומית? שר המשפטים, יריב לוין, הצהיר היום (שלישי) כי בימים אלו בהם נדרשת לכידות וחוסן, ישנו צורך ברור בהקמת ממשלת חירום לאומית באופן מיידי, "ואני עושה בימים האחרונים מאמץ גדול כדי שכך יקרה".

לוין הוסיף: "אלו ימים של מלחמה ובזכות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, ובזכות עמידה איתנה של העורף – ננצח בה. אני מחבק ומחזק את משפחות הנופלים והנרצחים. מאחל החלמה מהירה לפצועים, ומייחל לשובם המהיר של החטופים הנמצאים בעזה. אני שולח חיזוק לחיילי צה"ל ולכוחות הביטחון. כולנו איתכם".

maximize-image
הרמטכ"ל הרצי הלוי עם לוחמים בעוטף עזה | צילום: דובר צה"ל

פגישה בין הליכוד ונציגי המחנה הממלכתי התקיימה אתמול ובה דנו בהקמת ממשלת חירום עד לסיום המלחמה. כתבנו הפוליטי מוטי קסטל דיווח כי לעת עתה אין פריצת דרך או הסכמות. אחת מהדרישות העיקריות של המחנה הממלכתי הינה הקמת קבינט מלחמה מצומצם, שלא יכלול את בן גביר וסמוטריץ'.

גם שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הבהיר אתמול את עמדתו: "קורא לנתניהו ולגנץ להיפגש מיד ולסכם על הקמת ממשלת חירום לאומית. אחדות ולכידות הם צו השעה כדי לנצח את אויבינו. עזבו צוותים ועזבו משא ומתן. אני קורא לרה"מ נתניהו ולבני גנץ להתעלות לגודל השעה, להיפגש מיד ולסכם על הקמת ממשלת חירום לאומית שתאחד את העם, תרים את הרוח, תעניק גיבוי מלא לצה"ל ותביא בע"ה לחיסול מוחלט של חמאס וארגוני הטרור בעזה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News