מרכזים כוחות בתל אביב: הקרב על ראשות עיריית תל אביב, העיר העשירה בארץ, מתחמם. המועמדת לראשות העיר תל אביב וחברת הכנסת לשעבר מ"יש עתיד", אורנה ברביבאי סיכמה על ריצה משותפת עם סגנית ראש העיר לשעבר, ציפי ברנד, שהכריזה אף היא על ריצה לראשות העירייה. הסיכום הוא איחוד כוחות במטרה לנצח את חולדאי לאחר 25 שנים על כס ראש העיר.
לפי הסיכום שהתפרסם בכלי התקשורת, ברנד תפרוש מהמרוץ לראשות העיר ותשובץ במקום השני ברשימה של ברביבאי. ב"יש עתיד" שמריצה את ברביבאי מקווים שהסיכום הזה יסייע להדבקת הפער הקיים מראש העיר המכהן, רון חולדאי. ברביבאי היא אלופה במיל', וח"כית ושרת הכלכלה לשעבר מטעם יש עתיד.

סגן ראש העיר תל אביב לשעבר, אסף זמיר הודיע בתקופה האחרונה כי ירוץ יחד עם חולדאי בבחירות. זמיר התמודד מול חולדאי בבחירות הקודמות ב-2018, אך ראש העיר הותיק ניצח אותו ברוב גדול של כ-47% מול 34%. בחמש השנים שעברו מאז, זמיר הספיק לכהן כחבר כנסת ושר התיירות מטעם מפלגת כחול לבן בממשלת האחדות של נתניהו וגנץ, וגם כקונסול ישראל בניו-יורק כמינוי אישי של שר החוץ דאז, יאיר לפיד.
בתגובה להודעת זמיר, כתבה ברביבאי בחשבון הטוויטר שלה: "מי שחושב שתל אביב היא משהו ששני גברים מעבירים בירושה בדילים אנטי-דמוקרטיים, איבד כנראה כל קשר עם המציאות ועם מה שהעיר הזו מייצגת".

לפי סקר של עיתון "מעריב" שנערך לפני כשבוע, בתל אביב מסתמן סיכוי משמעותי לסיבוב שני בין רון חולדאי לאורנה ברביבאי. נכון ללפני שבוע, חולדאי קיבל כ-29% מהקולות בעוד ברביבאי קיבלה 20% מקולות כלל המשיבים. כדי להיבחר כבר בסיבוב הראשון, צריכים המועמדים להשיג לפחות 40% מהקולות.
מסקר "מעריב" עוד עולה כי 39% מהמשיבים עדיין לא החליטו עבור מי להצביע – שזה שיעור גבוה יחסית לרשויות מקומיות אחרות בשלב הזה, כחודש וחצי בלבד לפני הבחירות.
