accessibility-icon
share-icon
קרדיט צילום: ללא
קרדיט צילום: ללא

ישיבת מזכירות בנקודת הפיגוע: "חיינו הפכו להפקר"

טל אזולאי אבידן

טל אזולאי אבידן

כז אלול ה'תשפג (13.09.23)

44

0

like

0

dislike

ביצהר ואלון מורה לא שותקים למציאות הטרור אותה חיים תושבי יהודה ושומרון: "אנו מרגישים שחיינו הפכו בתקופה האחרונה להפקר ובנס לא היינו היום בעוד שתי הלוויות", אמרו בישיבת מזכירות שהתקיימה בנקודת הפיגוע בחווארה


מזכירויות יצהר ואלון מורה קיימו הערב (רביעי) ישיבת מזכירות משותפת במקום הפיגוע בכפר חווארה. מחבלים פתחו באש מרכב חולף ונמלטו בדיוק באותה הנקודה אתמול, ופצעו שני גברים כבני 30. כוחותינו פתחו במרדף אחר המחבלים ופרסו חסימות במרחב.

לדברי הנוכחים, "המציאות הבלתי נסבלת לא יכולה להימשך אף לא רגע אחד. הדרישה הבסיסית שלנו משר הביטחון ומאלוף הפיקוד היא לאפשר לנו לחיות! אנו מרגישים שחיינו הפכו בתקופה האחרונה להפקר ובנס לא היינו היום בעוד שתי הלוויות. לא יכולה להיות מציאות בה מחבלים חמושים מסתובבים חופשי ויכולים להרוג כל מי שנקרה בדרכם".

בהמשך, דרשו היושבים לקיים פעילות צבאית שיטתית וסדורה לצורך פגיעה בחמושים, לאיסוף כלל הנשקים ולשינוי מאזן ההרתעה. "תפיסת מערכת הביטחון שמעדיפה את שמירת מרקם החיים הערבי על פני חיי התושבים היהודים חייבת להשתנות באופן מיידי. מזכירויות היישובים מוסרות את הערכתם הרבה לכוחות הביטחון ולמח"ט שומרון".

עקבו אחרינו גם ב-Google News