הרוחות יירגעו? בתום שיחה שקיימו ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ', התייחסו הערב (רביעי) בלשכת ראש הממשלה לסערה שהתעוררה בעקבות הדיווח הפלסטיני לפיו ישראל הסכימה לשורת צעדים "לחיזוק הרשות הפלסטינית", הכוללים גם העברת נשק ורכבי ביטחון מארצות הברית, ושם הודיעו על החלטה חדשה של נתניהו.
בהודעת הלשכה נכתב: "לאחר פגישתו עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' – הנחה רה"מ נתניהו את המל"ל להביא לקבינט את כל ההחלטות שהתקבלו בממשלה הקודמת ביחס לרשות הפלסטינית וזאת במטרה להדק את הפיקוח ולוודא שמדיניות הממשלה הנוכחית מיושמת".
הדיווחים על האישור הישראלי להעברת נשק אמריקני לרשות הפלשתינית עוררו סערה בממשלת הימין. שר האוצר סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי בן גביר זעמו על נתניהו, ובסביבתו של סמוטריץ' טענו הבוקר כי המהלך מגיע כחלק מתשתית להקמת ממשלה עם בני גנץ בהמשך הדרך.

בסביבתו של סמוטריץ' אמרו הבוקר כי הם לא הכירו את המהלך שעליו פורסם וכי השר רותח מזעם. עוד אמרו כי ההערכה היא שחימוש הרש"פ כמו גם הצעדים בבית הנשיא – הם תשלום לבני גנץ, יו"ר המחנה הממלכתי, במטרה להקים יחד איתו ממשלת שמאל שתחתור להחייאת הסכמי אוסלו. בהמשך לדברים כינס סמוטריץ' התייעצות דחופה עם חברי מפלגתו.
גם שותפו של סמוטריץ', השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הגיב לדיווחים הערבים בעניין חימוש הרש"פ ופנה אל ראש הממשלה בעניין: "אם לא תתחייב בקולך שהפרסומים אודות העברת אמל"ח למחבלי הרשות הפלסטינית הם שגויים – יהיו לכך השלכות. אם בכוונתך לחתור לממשלת אוסלו 2, אנא עדכן את שריך ואת הציבור ונפעל בהתאם".

כעבור מספר שעות הגיב נתיהו לטענות שרי הימין בממשלתו והכחיש את הדיווחים. נתניהו טען: "אין גבול לפייק-ניוז, אז הנה העובדות – מאז שקמה הממשלה הזאת, היא לא העבירה אף כלי נשק, אפילו לא אחד לרשות הפלסטינית. מה שכן נעשה זה לממש החלטה שהתקבלה על ידי שר הביטחון בני גנץ (בממשלת בנט-לפיד) בינואר 22, להעביר מספר כלי רכב ממוגנים כדי להחליף כלי רכב ממוגנים אחרים שהתיישנו".
עוד אמר נתניהו כי "זה מה שנעשה, לא שריוניות, לא טנקים, לא קלצ'ניקובים, לא שום דבר, אז לפעמים גם הפייק-ניוז לא ממוגן, וטוב שאנחנו מנקבים את השקר הזה".
