שיתוף פעולה מפתיע? לא ממש. שר התפוצות עמיחי שיקלי הכריז אתמול (חמישי) על מינויו של שי מימון לתפקיד ראש המטה שלו, והשניים יחזרו לשתף פעולה לראשונה מאז ימיהם העליזים במפלגת 'ימינה'.
כזכור, עם הודעתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כי בכוונתו להקים ממשלה שתישען על קולותיה של מפלגת רע"מ הביעו השניים את התנגדותם הנחרצת למהלך. שיקלי הודיע שיתנגד לכל מהלך של אותה ממשלה ואילו מימון פרש מהמפלגה.
מימון, תושב שכונת מצפה כרמים שהייתה מיועדת לפינוי שנמנע בסופו של דבר לאחר מאבק ממושך, היה במקום התשיעי ברשימת ימינה לכנסת לאחר שאלון דוידי החליט לפרוש ממנה רגע אחרי הבחירות, והיה יכול להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורווגי.
עמיחי,
תודה על הזכות הגדולה לעבוד איתך למען עם ישראל ומדינת ישראל.
בעז"ה 🇮🇱❤️ https://t.co/QmVkplgguQ— shaimon (@shai_maymon) September 7, 2023
"בהצלחה לשימון היקר, איש אמת, חבר ומהיום ראש המטה. בעזרת ה׳ נעשה ונצליח", כתב שיקלי לצד תמונה של השניים. מימון מידו הגיב לציות וכתב: "עמיחי, תודה על הזכות הגדולה לעבוד איתך למען עם ישראל ומדינת ישראל. בעז"ה".
