ראשי//כלליהנשיא ריבלין: "אחים אנחנו, כולנו חיילים של בני ברק היום"מערכת C14יד ניסן ה'תשפ (08.04.20)00נשיא המדינה ריבלין התקשר לראה"ע בני ברק, בירך אותו וביקש למסור לתושבים: "אחים אנחנו, כולנו חיילים של בני ברק היום".0כתבו תגובה