accessibility-icon
share-icon

הנשיא ריבלין: "אחים אנחנו, כולנו חיילים של בני ברק היום"

מערכת C14

מערכת C14

יד ניסן ה'תשפ (08.04.20)

0

like

0

dislike

נשיא המדינה ריבלין התקשר לראה"ע בני ברק, בירך אותו וביקש למסור לתושבים: "אחים אנחנו, כולנו חיילים של בני ברק היום".


עקבו אחרינו גם ב-Google News