accessibility-icon
share-icon
קרדיט צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
קרדיט צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

רה"מ נתניהו נפגש עם הסנאטורית הדמוקרטית: "הודה על התמיכה"

טל אזולאי אבידן

טל אזולאי אבידן

יא אלול ה'תשפג (28.08.23)

2

0

like

0

dislike

השניים נפגשו בלשכת רה"מ בירושלים ודנו על נושאים שונים. בפגישה השתתפו בכירים שהתלוו לכל אחד מהצדדים


ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש היום (שני) עם הסנאטורית מגי האסן מהמפלגה הדמוקרטית, בלשכתו בירושלים.

קרדיט צילום: עומר מירון, סאונד: בן פרץ, לע"מ

השניים דנו על האתגרים ועל ההזדמנויות הגדולות שעומדים בפני ארה"ב וישראל, ועל הצורך לשתף פעולה בתחום הבינה המלאכותית. נוסף על כך, רה"מ הודה לסנאטורית על תמיכתה העקבית בישראל.

בפגישה השתתפו גם ר' הסגל, ר' המל"ל, היועץ המדיני ועוד; לסנאטורית התלוו בין היתר מ"מ שגריר ארה"ב בישראל ור' המחלקה הפוליטית בשגרירות ארה"ב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News