בנו החורג של סיילאס-שי, שנרצח בפיגוע הקשה בחווארה, מתקשה להיפרד. בריאיון שלו היום (ראשון) לטל מאיר במהדורה המוקדמת, הוא חושף: "ראיתי אותו ביום חמישי האחרון, הוא היה נוסע המון לחווארה – מכיר חברים, מוסכים. ששמענו שהגזרה התחילה להיות חמה אמרנו לא לנסוע, שמסוכן שם".
הריאיון המלא עם בנו החורג של סיילאס-שי
"התקשרו אליי ביום שבת בשעה 13:00, אמא שלי הייתה לבד בבית והייתי צריך לבוא אליה ולהיות איתה. באמצע הנסיעה אני מתקשר לבת הגדולה שלו, סיגל, והיא אמרה לי 'מה ששמעת זה נכון' – ירו באבא ובאביעד", סיפר בנו החורג על הרגעים הקשים של משמע הבשורה.
בהמשך, הוסיף: "אני אתגעגע לחיוך שלו. הוא ליווה אותי לחתונה, היה הסנדק של הילד שלי. הוא היה אבא לכל דבר, 20 שנה הוא חי עם אמא שלי וגידל אותי".
סיילאס-שי ניגרקר ובנו אביעד נרצחו אתמול (שבת) בפיגוע ירי אכזרי בחווארה. השניים הכניסו את הרכב למכון שטיפה שהם לא מכירים לאחר שסיימו לטפל ברכב. לפי המשפחה, היה להם מקום קבוע שבו היו שוטפים את הרכב, אך הם הכניסו אותו באופן חריג למכון שטיפה אחר משום שהמכון שאליו היו רגילים ללכת היה סגור. המחבל אימת את זהות הנרצחים, פתח בירי לעברם – ורצח אותם.
