שר המשפטים יריב לוין והיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, נפגשו ביום ראשון השבוע, אחרי חודשיים של נתק, כך חשף הערב כתבנו הפוליטי מוטי קסטל.
האווירה בפגישה הייתה טעונה. הפגישה ארכה כשעה במהלכה היועצת אומרת לשר המשפטים: "אני לא יכולה להגן על עמדתך בעניין עילת הסבירות ולכן אני מאשרת לך ייצוג נפרד".
הדיווח המלא מתוך המהדורה המרכזית
הפגישה היא הרקע להודעה שהתפרסמה היום לפי היועמ"שית אישרה ללוין לשכור את שירותיו של עו"ד חיצוני. לגבי העתירות נגדו בעניין אי כינוס הוועדה לבחירת שופטים – היועצת מסרה ללוין: "לא גיבשתי עדיין את דעתי האם העתירה צריכה להידחות על הסף או לא ולכן בינתיים אין תשובה בעניין הזה". ההערכה היא שגם כאן היא תאשר יצוג נפרד. פרסמנו גם היום שמי שייצג את הממשלה בסבירות – זה עו"ד אילן בומבך.
