לוחם צה"ל לשעבר פגוע הנפש בן ה-33 שהצית עצמו לפני מספר ימים בעקבות אי ההכרה בו כנכה צה"ל הלך הבוקר (חמישי) לעולמו בבית החולים שיבא תל השומר.
נזכיר כי במשרד הביטחון פרסמו מיד לאחר האירוע הודעה ובה ציינו כי הוא אמנם שירת בצה"ל בשנים 2008-2011, אך פנייתו להכרה בו כנכה צה"ל נבחנה לעומק ונדחתה לאחר שאובחן כסובל ממחלת נפש שאינה קשורה לשירותו הצבאי.
עוד באותו היום סיפרה אמו בריאיון לאמרי איבגי בתוכנית 'שבע' על מצבו של בנה ועל הסיבה בגינה הוא אינו נחשב לנכה צה"ל: "היה קשה להסביר מה קרה ארבע וחצי שנים אחרי הצבא".
צפו בריאיון המלא.
לדברי האם בנה היה זקוק לאשפוז וניסה להתאשפז מחלקה פתוחה, אך הדבר לא הסתייע: "יצאתי משם בהרגשה כל כך ריקה, איך אני יכולה להכיל בחור שהיה מפקד בצבא, שעשה מעצרים בלילות ואמרו עליו דברים מדהימים. אני נלחמתי עליו כל הזמן הוא בעצמו לא יודע מה קורה אתו".
