accessibility-icon
share-icon
הגבר שצית עצמו. צילום: באדיבות המשפחה, חדשות 14
הגבר שצית עצמו. צילום: באדיבות המשפחה, חדשות 14

אמו של הגבר שהצית עצמו: "היה קשה להסביר מה קרה אחרי הצבא"

מערכת C14

מערכת C14

יד אב ה'תשפג (01.08.23)

17

0

like

0

dislike

אמו של הגבר שנפצע אנושות לאחר שהצית עצמו מגיבה לטענות משרד הביטחון כי מחלת נפש ממנה הוא סובל אינה קשורה לשירותו הצבאי: "היה קשה להסביר מה קרה ארבע וחצי שנים אחרי הצבא"


אמו של לוחם צה"ל לשעבר פגוע הנפש שהצית עצמו מוקדם יותר היום (שלישי) ונפצע אנושות סיפרה בריאיון לאמרי איבגי בתוכנית 'שבע' על מצבו של בנה ועל הסיבה בגינה הוא אינו נחשב לנכה צה"ל: "היה קשה להסביר מה קרה ארבע וחצי שנים אחרי הצבא".

צפו בריאיון המלא.

לדברי האם בנה היה זקוק לאשפוז וניסה להתאשפז מחלקה פתוחה, אך הדבר לא הסתייע: "יצאתי משם בהרגשה כל כך ריקה, איך אני יכולה להכיל בחור שהיה מפקד בצבא, שעשה מעצרים בלילות ואמרו עליו דברים מדהימים. אני נלחמתי עליו כל הזמן הוא בעצמו לא יודע מה קורה אתו".

נזכיר כי במשרד הביטחון פרסמו מיד לאחר האירוע הודעה ובה ציינו כי הוא אמנם שירת בצה"ל בשנים 2008-2011, אך פנייתו להכרה בו כנכה צה"ל נבחנה לעומק ונדחתה לאחר שאובחן כסובל ממחלת נפש, שאינה פוסט טראומה ואינה קשורה לשירותו הצבאי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News