accessibility-icon
share-icon
יועז הנדל | צילום: תומר נאומברג פלאש 90
יועז הנדל | צילום: תומר נאומברג פלאש 90

שר התקשורת לשעבר: המדינה במשבר, לוותר על ה"בן גבירים" 

מילן עמר

מילן עמר

יג אב ה'תשפג (31.07.23)

23

0

like

0

dislike

יועז הנדל פנה לראשי האופוזיציה גנץ ולפיד וקרא להם להקים ממשלת אחדות יחד עם הליכוד. עוד קרא "להודיע לחרדים שנגמר המונופול על היהדות"


שר התקשורת לשעבר יועז הנדל מביט מהצד בנעשה בכנסת והשבוע צייץ כי על האופוזיציה להיכנס לממשלה. לטענת הנדל, על בני גנץ ויאיר לפיד להכנס לממשלת חירום לאומית לצד רה"מ נתניהו.

הנדל צייץ: "אחרי השבוע הזה אין ברירה. המדינה נמצאת במשבר שלא חווינו מאז מלחמת יום הכיפורים. מספיקה תחושת פירוק כדי לייצר מציאות מסוכנת. המשמעות ברורה. נתניהו יצטרך לוותר על ה"בן גבירים" ולהודיע לחרדים שנגמר המונופול על היהדות. מנגד, גנץ ולפיד יצטרכו להגדיר מנגנון לממשלת אחדות. ממשלת קיפאון שנועדה להציל את הבית. את הסוגיות המרכזיות ישימו בצד".

כזכור, מוקדם יותר היום אמר לפיד כי אין היתכנות לממשלת אחדות על אף הקולות הגוברים להיכנס לממשלת נתניהו. לצד זאת חשוב לציין כי הקואליציה לא הציעה לאופוזיציה לחבור לממשלה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News