בצל הפגנות השמאל ואיומי השביתה של גורמים במשק הישראלי – בקואליציה לא מתרגשים ונערכים לקריאה השנייה של הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות, כך מפרסם היום (ראשון) כתבנו הפוליטי מוטי קסטל
עוד על פי הפרסום של כתבנו – חברי ועדת החוקה קיבלו שמאששת את הדיווחים, ונותנת סימן מובק לקידום ההצעה: "ביום שלישי בשעה 12:30 תקיים ועדת החוקה ישיבה בנושא: הצעת חוק-יסוד: השפיטה (תיקון-עילת הסבירות) – הכנה לקריאה שנייה ושלישית. זאת בכפוף לאישור ההצעה במליאה בקריאה ראשונה", נכתב בהודעה.
נציין כי הדיון בוועדה יתקיים במקביל ליום מחאות שמאל נוסף במסגרתו, צפויות הפגנות, צעדות, שיירות ושיבושים ברחבי הארץ. בין היתר, לדברי מובילי המחאה, היום יכלול "הפגנת ענק בנתב"ג אחר הצהריים ובערב הפגנות וצעדות מתמשכות ברחוב קפלן ומוקדים נוספים בכל הארץ".
