accessibility-icon
share-icon
צילום: ערוץ 14
צילום: ערוץ 14

שר החינוך יואב קיש בפטריוטים: "ליועמ"שית אג'נדה ברורה, נמשיך בחקיקה"

הפטריוטים

הפטריוטים

יט תמוז ה'תשפג (08.07.23)

51

0

like

0

dislike

שר החינוך יואב קיש התארח הערב בפטריוטים והבהיר כי חקיקת הרפורמה תימשך למרות גל המחאות • על היועמ"שית: "זוכרים מי מינה אותה ומה הכיוון שלה" • על השיחות בבית הנשיא: "לא רואה סיבה לחזור לשם"


ביתו של שר החינוך יואב קיש הפך בחודשים האחרונים למטרה מובהקת למחאות השמאל. אלא שאת השר, ההפגנות מול ביתו לא הרתיעו והערב, בריאיון מיוחד לפטריוטים הוא הדגיש כי בכל מצב – הרפורמה המשפטית תעבור.

"אני מפריד בין מחאה דמוקרטית לגיטימית. מפגינים גם מול הבית שלי וזה בסדר גמור. מצב שני יש את חסימת נתב"ג, מדורות באמצע איילון וחסימת כבישים. זו פגיעה ברורה בחוק וזה חייב להיות מטופל בזרוע נחושה וקשה של המשטרה", אמר השר.

הריאיון המלא

על היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה אמר: "עשינו טעות שדיברנו ולא עשינו. אני מציע לכל השרים להוביל את המהלכים. היועמ"שית יש לה אג'נדה ברורה אנחנו זוכרים מי מינה אותה ומה הכיוון שלה. ליועמ"שית יש אחריות ברורה כי אתה לא יודע מאיפה יבוא המטורף הבא, זה יכול לבוא מכל כיוון. אם היא לא תאפשר למשטרה לפעול זה בידיים שלה".

השר יואב קיש, טייס קרב בשירותו הצבאי, קרא היום לפעול נגד הקריאה לסרבנות: "אני רומה לומר בצורה הכי ברורה, סרבנות זה דבר לא מקובל ואסור שיקרה במדינת ישראל. אלה שקוראים לסרבנות בחיל האוויר לא טסים היום והם לא צריכים לעניין אף אחד".

קיש הבהיר כי חקיקת הרפורמה תימשך למרות קריאות האופוזיציה: "לא מעניין מה יגידו גדעון, גנץ או לפיד. אנחנו מחוקקים בקונצנזוס רחב ואני לא רואה סיבה לחזור לשיחות בבית הנשיא. אני מכבד את נשיא המדינה ואני לא מחלק לו ציונים. אנחנו חייבים לחוקק ואנחנו נתחיל בנושא הסבירות ואנחנו נשלים את החקיקה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News