ח"כ אחמד טיבי דיבר היום (שני) בישיבת סיעת חד"ש-תע"ל על כניסת כוחותינו הלילה לג'נין שפועלים לסיכול הטרור, כינה אותם "צבא הכיבוש" ו-"חיילי הכיבוש", וגם נתן ביקורת על מנהיגי המחאה נגד הרפורמה המשפטית שלטענתו נתנו גב ותמיכה "לפלישה הזאת". טיבי אמר תחילה כי "ב-2002 צבא הכיבוש פלש לג'נין, עשרות נהרגו, נרצחו ונפגעו. זה לא גרם לתושבי ג'נין להרים ידיים. להפך".
"רק לפני שבועיים 7 פלסטינים מג'נין נורו ונרצחו על ידי חיילי הכיבוש", הוא אמר (אך נציין כי הפעם האחרונה בה נהרגו 7 מחבלים בג'נין, הייתה בחודש אפריל). הוא טען כי "ג'נין מתנגדת לחיילים פולשים. זה דרך הטבע. זה קרה בכל מקום. באפריקה, באלג'יריה נגד הצרפתים, בויאטנם נגד האמריקאים, במרכז אפריקה נגד הבלגים. אבל תראו מה קורה היום, יש תמיכה גורפת בפלישה הזאת לג'נין, שיש בה הרג, הרס, חורבן של תשתיות וכבישים".
עוד הוסיף כי "יש בה פגיעה בתאטרון החירות – והליכוד, בן גביר, המחנה הממלכתי, יש עתיד והעבודה – כל סיעות הבית תומכות, חוץ מסיעה אחת. סיעת חד"ש תע"ל". לאחר מכן אמר על "מנהיגי המחאה" כי "נתנו גב ותמיכה לפלישה הזאת היום. מפגינים בעד דמוקרטיה ונגד דיקטטורה בתל אביב, ומוחאים כפיים בעד הדיקטטורה של הכיבוש בג'נין. זה נקרא מוסר כפול גם של אלה, וגם של אלה".

נזכיר כי כוחותינו שבו לפעול הלילה (שני) במחנה הפליטים ג'נין, והפעם בהיקף גדול. האירוע התחיל בשעה 01:10 בלילה, כלי טיס בלתי מאויש תקף את החמ"ל המשותף לחמאס והג'יהאד האיסלאמי, ופגע בשורת יעדים נוספת – זאת הייתה מכת הפתיחה.
זמן קצר לאחר מכן, זרמו כוחות קרקעיים רבים לתוך העיר, ונכנסו למחנה הפליטים. בשעות הראשונות הישגים מרשימים לכוחותינו – 7 מחבלים חוסלו, למעלה מ-20 נלכדו, ועשרות נפצעו כאשר רק לוחם אחד נפצע קל מרסיסים. המבצע החל עם תקיפות אוויריות, ובמקביל כוחות גדולים החלו להתקדם בפאתי העיר.
