accessibility-icon
share-icon

דיווח ערבי: אבו מאזן הכריז על חודש חירום ברשות בעקבות הקורונה

מערכת C14

מערכת C14

ט אדר ה'תשפ (05.03.20)

0

like

0

dislike

יו"ר הרשות מחמוד עבאס הכריז על 30 ימי חירום, בהם ככל הנראה יסגרו מוסדות החינוך ומספר רב של אנשים ייאלצו לשהות בבידוד.


עקבו אחרינו גם ב-Google News