חבר הכנסת גלעד קריב ממפלגת העבודה, ייצא ביום ראשון הקרוב לרמאללה שם ייפגש עם בכיר הפת"ח ג'יבריל רג'וב ומי שטוען לכתר להחליף את אבו מאזן, כך מדווח לראשונה כתבנו הפוליטי מוטי קסטל.
קריב ייפגש עם רג'וב יחד עם גדי בלטיאנסקי מנכ"ל יוזמת ז'נבה – במה שנראה כנסיון להחיות מחדש את היוזמה הקוראת להכרה בגבולות 67, הקמת מדינה פלסטינית וסיפוח השכונות הערביות בירושלים ל"פלסטין".
אופוזיציה בקריסה: ח"כ גלעד קריב ייצא ביום ראשון הקרוב לרמאללה שם יפגש עם בכיר הפת"ח ומבכירי הטרור בעבר ג'יבריל רג'וב.
— Moti Kastel מוטי קסטל (@KastelMoti) May 25, 2023
רג'וב שפועל בימים אלו להגיע להסכם פיוס עם חמאס – התבטא בעבר קשות נגד מדינת ישראל. כך למשל בשנת 2007 התראיין בערוץ 10 וטען כי "ישראל היא סרטן באזור. אני בטוח שכל גרגיר מפלסטין ההיסטורית, מהים עד הנהר – ישוב אלינו".

במאי 2013 אמר בריאיון כי "עד עכשיו אין לנו נשק גרעיני, אבל בחיי אללה, אילו היה לנו – מהבוקר היינו משתמשים בו". עוד הוסיף באותו ריאיון: "אנחנו הפלסטינים הם אויבי ישראל ולא אף אחד אחר. ההתנגדות שלנו כאנשי תנועת פתח עוד נמצאת על סדר היום שלנו בכל צורותיה. בשלב הנוכחי אנחנו מרוצים מההתנגדות העממית. אנחנו הפלסטינים הם מקור הדאגה של ישראל ולא אף אחד אחר. אנחנו נמצאים על הארץ הזאת, והארץ הזאת היא שלנו. הם האויב שלנו והמערכה שלנו היא מולם".

ביולי 2013, כחודש לפני ביקור שחקני ברצלונה ברשות הפלסטינית ובישראל השווה רג'וב הישראלים לנאצים, את גדר ההפרדה לחומת ברלין, והודיע שימחק מההתאחדות הפלסטינית לכדורגל כל חבר בה אשר ייכנס לפעילות ספורטיבית עם ישראל. באפריל 2014 השווה שוב בין הנאציזם לבין המדיניות הישראלית.
בפברואר 2018 היה מעורב בתקרית עם לוחמי מג"ב והטיח האשמות ועלבונות בשוטרים. רג'וב אמר ללוחמת מג"ב "תשתקי, לכי לעזאזל".
