ביקור ראשון באיחוד האמירויות: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש היום (שני) עם שגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד מחמוד אל-חאג'ה, בלשכתו בירושלים. במכתב שקיבל נתניהו מהשגריר, הוא הוזמן באופן רשמי להשתתף בוועידת האקלים שתיערך בדובאי בנובמבר הקרוב.


השגריר נשלח מטעמו של נשיא איחוד האמירויות השייח' מוחמד בן זאיד, סגנו וראש ממשלת איחוד האמירויות השייח' מוחמד בן ראשד אאל מכתום. בתגובה לכך, רה"מ נתניהו הודה לשגריר על ההזמנה.
בינואר 2022, היה זה נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל שהמריאו לראשונה לביקור נשיאותי באיחוד האמירויות בהזמנת יורש העצר השייח' מוחמד בן זאיד. הם נחתו בנמל התעופה באבו דאבי והתקבלו בברכה ובזרועות פתוחות על ידי אנשי יורש העצר.
