accessibility-icon
share-icon

על אדמת אוקראינה: ישראל תערוך ועידה לשיקום המדינה בחודש הבא

נתי לנגרמן

נתי לנגרמן

ל ניסן ה'תשפג (21.04.23)

13

0

like

0

dislike

בסוף חודש מאי, בעיר לביב שבאוקראינה, תקיים ישראל ועידה בה תחלוק מנסיונה בהיבטי שיקום מדינה שחוותה מלחמה; האם היוזמה תרצה את האוקראיניים לאור סירובה של ישראל להעביר נשק התקפי? צפו בפרסום מתוך המהדורה המוקדמת -


ב-30 במאי השנה תקיים מדינת ישראל ועידה בעירלביב שבאוקראינה, כשמטרתה המוצמרת היא לחלוק מהניסיון הישראלי בהיבטים שיקומיים של מדינה לאחר מלחמה, לטובת אוקראינה.

בכנס יעלו ארבעה נושאים מרכזיים: מתודות ישראליות בשיקום פסיכולוגי, הניסיון הישראלי בשיקום פיזי ופרוטזות, הצגה של יוזמות אוקראיניות בתחום השיקום והיבטים עסקיים ובינלאומיים בנושא שיקומה של אוקראינה.

הועידה תיערך ביוזמת שגרירות ישראל באוקראינה, שגרירות אוקראינה בישראל, סוכנות הסיוע מש״ב של משרד החוץ, משרד הכלכלה ומשרד הרווחה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News