ב-30 במאי השנה תקיים מדינת ישראל ועידה בעירלביב שבאוקראינה, כשמטרתה המוצמרת היא לחלוק מהניסיון הישראלי בהיבטים שיקומיים של מדינה לאחר מלחמה, לטובת אוקראינה.
בכנס יעלו ארבעה נושאים מרכזיים: מתודות ישראליות בשיקום פסיכולוגי, הניסיון הישראלי בשיקום פיזי ופרוטזות, הצגה של יוזמות אוקראיניות בתחום השיקום והיבטים עסקיים ובינלאומיים בנושא שיקומה של אוקראינה.
על אדמת אוקראינה: ישראל תערוך בחודש הבא ועידה בעיר לביב שתעסוק בשיקום אוקראינה לאחר המלחמה, בהובלת משרד החוץ#המהדורה_המוקדמת@Litalsun @NatiLang32 pic.twitter.com/3T2T5vNn7v
— עכשיו 14 (@Now14Israel) April 20, 2023
הועידה תיערך ביוזמת שגרירות ישראל באוקראינה, שגרירות אוקראינה בישראל, סוכנות הסיוע מש״ב של משרד החוץ, משרד הכלכלה ומשרד הרווחה.
