בימים אלו נכנס לתפקיד מנהל המכירות של קבוצת בשבע יוסי אלקסלסי . יוסי מחליף את עודד מוראד.
יוסי אלקסלסי, לשעבר מנהל המערך הלוגיסטי בקבוצת התקשורת הדתית 'בשבע', יחליף בתפקידו את עודד מוראד שמסיים כמעט 20 שנה בתפקידים שונים בקבוצת בשבע, שממשיך לתפקיד ניהול החברה הכלכלית של ישיבת הר ברכה.
קבוצת בשבע נפרדת מאחד האנשים הוותיקים שהיו שותפים לדרך מהקמת העיתון ועד היום ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו, כך מאחל דודי פינקלר, סמנכ"ל הקבוצה.
אלקסלסי, בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים יתחיל בתפקידו החדש החל מה-1 לינואר וינהל את מחלקת המכירות המונה כיום 12 עובדים. יוסי ניחן ביחסי אנוש מדהימים, יכולת למידה מהירה והובלת צוותי עבודה בצניעות ומסירות מלאה.
"אמנם אני מפנה את תפקידי, אך לבשבע תמיד תישאר פינה חמה אצלי בלב, אני אוהב את המקום ואת האנשים אבל לאחר קרוב ל20 שנים אני מחפש לעשות וללמוד דברים נוספים, אני מאחל ליוסי הצלחה בתפקיד ומשוכנע כי הוא יצליח בו ויביא את מחלקת המכירות בבשבע להישגים כבירים", כך לדברי עודד מוראד.
"שמחתי לקבל את התפקיד, עם זאת באה גם אחריות אדירה להציב יעדים חדשים ולעמוד בהם, אנו לפני כנס ירושלים שהוא הכנס הגדול ביותר למגזר הדתי ועל מחלקת המכירות שעכשיו עברה לניהולי לגייס חסויות על מנת שהכנס יוכל להיות מרשים ", לדברי יוסי אלקסלסי.
בקבוצת בשבע מאחלים ליוסי אלקסלסי הצלחה רבה בתפקידו החדש ובטוחים כי בכוחותיו להוביל ולהנהיג את מחלקת המכירות להצלחות רבות.
