הפריצה למשרדי פורום 'קהלת' ביום ראשון האחרון היא רק קצה הקרחון בתופעה נרחבת של הודעות אלימות ומסיתות הנשלחות לאנשי 'קהלת' ומתפרסמות כנגד הארגון – גם מצד אישים בעלי תפקידים בגופים ציבוריים.
חומרים שהגיעו לידי 'עכשיו 14' מלמדים על היקף התופעה. ד"ר אורנה נוימן חדד, מנהלת השירות הפסיכולוגי במועצת שדות נגב, שלחה לאנשי קהלת את ההודעה הבאה: "דמכם בראשכם".
ד"ר יצחק בנימיני, עורך הוצאת הספרים 'רסלינג' ומרצה ב'בצלאל', כרך את קהלת יחד עם גופי הטרור חיזבאללה, חמאס ומשמרות המהפכה באיראן כ"ארגונים ומוסדות שמטרת פעילותם להשמיד את מדינת ישראל".
בהודעה נוספת שנשלחה לפורום נכתב: "תמותו, ימח שמכם, אמן סופכם כמו איוב ולא כמו קהלת". באיומים נוספים תואר קהלת כ"סרטן שמרעיל את המדינה – להסיר אותו כמה שיותר מהר". יו"ר הארגון, פרופ' משה קופל, תואר כמי "שיכול היה להתאים לנאצים".
באיומים נוספים קראו גולשי טוויטר "להשמיד את קהלת עם הפצצה אווירית" להעמיד את אנשיה בפני כיתת יורים ולחתוך אשכיהם. אנשי קהלת הגישו תלונה למשטרה על האיומים.
ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה נפתחה חקירה. איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות אולם נציין כי נמשיך לחקור במטרה להגיע לחקר האמת".

מד"ר נוימן חדד נמסר: "מדובר באי-הבנה, מצרה על כך". ממועצת שדות נגב נמסר: "ד"ר נוימן חדד הגיבה בדוא"ל האישי שלה ועל דעתה בלבד. המועצה מגנה כל ביטוי ממנו משתמע באופן ישיר או עקיף כל סוג של אלימות"
