בשורות טובות: בית החולים בילינסון הודיע הבוקר כי חל שיפור מבצבם של החיילים שנפצעו אמש בפיגוע הירי בחווארה. השניים בהכרה, מצבם מוגדר כעת בינוני ולא נשקפת סכנה לחייהם.
החיילים ממשיכים לקבל טיפול במחלקה לטיפול נמרץ במערך ניתוחי חזה ולב בבילינסון. בתוך כך נמשך המרדף אחר המחבל שביצע את הפיגוע ונמלט.
כזכור, בפעם השלישית בחודש האחרון אירע אמש פיגוע ירי בחווארה. שני לוחמי צה"ל מישיבת ההסדר בשדרות נפצעו באורח קשה ובינוני בפיגוע ופונו לטיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, משפחותיהם עודכנו. ע"פ החשד, המחבלים ביצעו את הפיגוע מרכב חולף שנמלט לכיוון דרום. דובר צה"ל מסר אמש כי "כוחות הביטחון מנהלים מרדף אחר המחבל. נפרסו חסימות במרחב ומתבצע בידוק בכניסות וביציאות לעיר שכם".
