מאות מנהלי ומנהלות תיכונים הציפו הבוקר את הנייד האישי של יו"ר ארגון המורים רן ארז בהודעות כמחאה על ההחלטה על עיצומים בכיתה י"א. לדבריהם, ארז גורם לטירוף ויוצר נזקים
המנהלים אשר תומכים במאבק על שכר המורים, מאסו בהתנהגות של יו"ר ארגון המורים רן ארז, אשר משבש את כל פעילות המערכת ושוכח שיש גם בני אדם בדרך, כך נמסר.

חלקם אמרו הבוקר: "בשש בערב הוא מודיע שמחר בבוקר אין לימודים. מאותו רגע כל המערכת שלנו נעמדת על הרגליים, מפרפרת ומשתגעת כדי להתמודד עם הכאוס. כאילו רכזי המערכת, רכזי השכבה והסגנים הם אלה שאשמים בגרירת הרגליים של האוצר. לא רק שהוא לא באמת דואג לתנאים שלנו, הוא גם מטריף אותנו ללא שום תיאום. תן התראה של 24 שעות לפחות ונעשה כל מה שאפשר כדי שהעיצומים יהיו יעבדו. אבל לא ככה".
ב'מנהיגים' – ארגון מנהלי בתי הספר, המייצג מאות רבות של מנהלים בכל רחבי הארץ, מסרו כי המנהלים והמנהלות נחושים להשמיע את קולם ולא יסכימו להמשיך לעבור בשתיקה על היחס המזלזל כלפיהם ממי שמתיימר לייצג אותם.
