שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, כתב היום (שלישי) בטוויטר כי "מי שלא מסכים עם הרפורמה ומוחה כנגדה אינו אויב חלילה, מותר לו לחשוב אחרת וזו זכותו". בהמשך, קרא להנמיך את הלהבות: "הרפורמה המשפטית מוצדקת ונכונה אך אסור לנו בשום אופן לחבוט איש ברעהו. כולנו אחים. חייבים להנמיך את הלהבות. אנחנו עם אחד ורק ביחד נוכל לנצח את אויבינו הבאים לכלותינו".
אחים אנחנו.
מי שלא מסכים עם הרפורמה ומוחה כנגדה אינו אויב חלילה, מותר לו לחשוב אחרת וזו זכותו.
הרפורמה המשפטית מוצדקת ונכונה אך אסור לנו בשום אופן לחבוט איש ברעהו. כולנו אחים.חייבים להנמיך את הלהבות. אנחנו עם אחד ורק ביחד נוכל לנצח את אויבינו הבאים לכלותינו.
— Miki Zohar מיקי זוהר (@zoharm7) March 7, 2023
אמירתו מגיעה יום לאחר ההתבטאות של שר התקשורת, שלמה קרעי לסרבנים, לפיה: "עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל". את הדברים כתב בפוסט בפייסבוק: "לסרבנים המחוצפים, נאמר את מאמר מרדכי לאסתר: "רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר ואת ובית אביך תאבדו"… עם ישראל יסתדר בלעדיכם ואתם תלכו לעזאזל. ואילו אנחנו, ניישם את המשך הפסוק: "ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות" – נוע תנוע הרפורמה. לעת כזו הגענו למלכות".
