ועדת שרים לעניין רעידות אדמה לא התכנסה משנת 2016: דיון מיוחד בוועדת הפנים והגנת הסביבה על היערכות המדינה לרעידות אדמה בראשות ח"כ יעקב אשר התקיים היום (שני) בכנסת. אמיר יהב, מנהל ועדת ההיגוי הבין-משרדית להיערכות לרעידות אדמה אמר כי "אם תהיה אצלנו רעידת אדמה כמו שהתרחשה בטורקיה נראה מראות דומים". יהב אמר כי מדינת ישראל נערכת להתמודדות עם רעידות אדמה "ואנחנו במקום לא רע לעומת מדינות בעולם", אך ההתקדמות מאוד איטית.
קרדיט: ערוץ הכנסת
"אני מקווה שהמדינה תתעורר ותשקיע יותר בנושא הזה. בשנת 2015 נעשתה עבודה על ידי ועדת ההיגוי ואותרו ישובים שהקריטריונים שלהם אובייקטיבים ולבסוף זוקקו עשרה ישובים שנמצאים בסיכון במצב של רעידת אדמה", אמר יהב. עוד הוסיף כי בשבוע האחרון ערכו מיפוי שגילה שגם ירושלים בסיכון, גם אזורים בחיפה, בקריות, ובדרום הארץ, "מעבר למה שהכרנו", אמר. במענה לשאלת יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר, מתי התכנסה לאחרונה ועדת שרים לעניין רעידות אדמה, ענה יהב: "רק בשנת 2016".
