ראש מועצת קריית יערים, יצחק רביץ מגיב לפרסום על מניעת כניסה של תושבים שאינם מתגוררים בישוב: ההחלטה התקבלה בכובד ראש בתיאום עם כל הגורמים וזאת במטרה לעודד את מניעת ההתפשטות שהייתה בימים האחרונים ביישוב. לא מדובר בסגר אלא במניעת כניסה של אלו שאינם תושבי הישוב.