accessibility-icon
share-icon
מיה יניב, יו"ר ארגון קבוצת עובדי סלקום | קרדיט צילום: חיים כהן
מיה יניב, יו"ר ארגון קבוצת עובדי סלקום | קרדיט צילום: חיים כהן

"הצעת חוק מסוכנת": יו"ר ארגון עובדי סלקום נגד ח"כ רוטמן

בר חיים

בר חיים

יא שבט ה'תשפג (02.02.23)

0

like

0

dislike

בעקבות הצעת החוק של ח"כ שמחה רוטמן בה מוצע בין היתר להגביל משמעותית את העילות לסכסוכי עבודה ואת הזכות לשביתה פנתה מיה יניב, יו"ר ארגון קבוצת עובדי סלקום במכתב לעובדים: "הזכות שלנו לחיות פה בכבוד, בלי שהחזקים ינצלו את החלשים" • יניב טענה כי הליכוד היא שותפה אסטרטגית של העבודה המאורגנת: "זו איננה דרכה של הליכוד" 


"פנינו לשלום": בעקבות הצעת החוק של ח"כ שמחה רוטמן בה מוצע בין היתר להגביל משמעותית את העילות לסכסוכי עבודה ואת הזכות לשביתה פנתה מיה יניב, יו"ר ארגון קבוצת עובדי סלקום במכתב לעובדים בו היא ציינה כי הצעת החוק נועדה לפגוע באופן קשה באזרחי מדינת ישראל: "השבוע הונחה על שולחן הכנסת אחת מהצעות החוק המסוכנות ביותר שנראו כאן. הצעת חוק שנועדה לפגוע באופן קשה בכל הנשים והגברים, העובדות והעובדים במדינת ישראל".

יניב טענה כי לא מדובר רק במאבק רק ההסתדרות, או רק של הוועדים החזקים: "זה שלכם. שלי. של כולנו. של כל איש ואישה במדינה. הזכות שלנו לחיות פה בכבוד, בלי שהחזקים ינצלו את החלשים, היא זכות יסודית בסיסית. הרצון לבטל אותה, ולפגוע במעמדו של האדם הקטן לא מתאימה ולא הגיונית למדינה עם כלכלה חזקה ומתקדמת כמו שלנו".

maximize-image
ח"כ שמחה רוטמן, יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יניב אמרה כי היא קוראת לחברות וחברי הכנסת מכל המפלגות, גם בקואליציה וגם באופוזיציה להשמיע את קולם: "השמיעו את קולנו! זו איננה דרכו של הליכוד. הליכוד היא מפלגה שמכבדת מאז ומתמיד את העובדים, מפלגה שהעבודה המאורגנת היא לא פחות משותפה אינטגרלית ואסטרטגית שלה".

"חשוב לי להדגיש, מנהיגות ומנהיגי העבודה המאורגנת בישראל פועלים באופן שקול ואחראי. כך נהגנו בעבר וכך ננהג תמיד, זו הדרך לנהל את כלכלת ישראל, ביחד, באחריות, לטובת כלל המשק, הן העובדים והן המעסיקים אנו יודעים כיצד לנהל מאבקים, אך פנינו לשלום. הכדור בידיים שלכם", סיכמה יניב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News