חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס מונה הערב (רביעי) ליו"ר ועדת הבריאות, לאור המלצת ועדת הכנסת למנותו. בפתח הדיון אמר יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ אופיר כץ, כי ועדת הבריאות הינה בעלת השפעה רבה על חיי האזרחים במדינה, ושיש עוד עבודה רבה בתחום. "אנשים ממתינים זמן רב לתורים רפואיים, נוסעים מרחקים ארוכים והסוגיות עוד רבות ומורכבות", הסביר כץ, ולאחר מכן קיים הצבעה על המינוי.

לאחר אישור המינוי, הודה ח"כ בוסו: "אני מודה על האמון שניתן בי, זהו רגע מרגש עבורי. מדובר בוועדה חברתית מאוד". עוד דיבר בוסו על הפערים הרפואיים בין הפריפריה למרכז: "אנחנו נחשפים כל הזמן לנתונים קשים כמו פערים בתוחלת החיים בין תושבי הפריפריה למרכז. לזמן הרב שלוקח לאדם להגיע לטיפול רפואי, לפערים בין מי שיש לו כסף לשלם על ביטוח פרטי לבין מי שאין לו. נושאים אלה ורבים נוספים יהיו על שולחננו ונעשה בהם את המקסימום כדי להביא שירותי בריאות טובים ושוויוניים יותר לאזרחי ישראל".

בהמשך, הצהיר חבר הכנסת כי דרכה של הועדה תמשיך את זו שהתווה אריה דרעי: "הרב אריה דרעי הקדיש חלק ניכר מההסכם הקואליציוני לתחום הבריאות במטרה כדי להיטיב את שירותי הבריאות לכלל אזרחי ישראל, הוועדה תדע לפעול לצד משרד הבריאות ולדאוג שהדברים יעשו בהתאם למה שאליו התחייבנו".
יו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה, אמר לבסוף: "הוועדה הזו היא אחת הוועדות שנותנות מזור לאזרחי ישראל ברגעיהם הקשים ביותר ולצערי ידיכם יהיו מלאות כי יש הרבה עבודה. אני מכיר את ח"כ בוסו זמן לא מועט. היכולת שלך להביא את כל חלקי הבית לכדי הסכמות ולקדם נושאים בחריצות וביעילות אינה מוטלת בספק. אתה בר ניסיון רב ואני בוטח בך – בהצלחה גדולה".
