accessibility-icon
share-icon
חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת העבודה, אבתיסאם מראענה. צילום: מרים אלסטר, פלאש90
חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת העבודה, אבתיסאם מראענה. צילום: מרים אלסטר, פלאש90

חה"כ לשעבר מהעבודה: "ההסלמה באה בשביל לדכא את ההפגנות"

טל אזולאי אבידן

טל אזולאי אבידן

ו שבט ה'תשפג (28.01.23)

0

like

0

dislike

חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת העבודה, אבתיסאם מראענה, כתבה לאחר פיגועי הטרור הקשים בירושלים כי ההסלמה הגיעה על מנת לדכא את הפגנות השמאל: "נמשיך להפגין"


על רקע פיגועי הטרור הקשים בירושלים אמש (שישי) והיום, חברת הכנסת לשעבר מטעם מפלגת העבודה, אבתיסאם מראענה, כתבה כי רצח של אנשים חפים מפשע הינו מעשה שפל, ולצד זאת טענה כי ההסלמה נועדה לדכא את הפגנות השמאל ולנרמל את ההפיכה המשטרתית, דבר הטומן בחובו נימת האשמה כלפי הממשלה במצב הביטחוני.

"רצח של אנשים חפים מפשע הינו מעשה שפל. ההסלמה בימים האחרונים באה בשביל לדכא את ההפגנות ולנרמל את ההפיכה המשטרתית. נמשיך להפגין", כתבה מראענה.

maximize-image
צילום: מרים אלסטר, פלאש90

תנועת "שלום עכשיו" מצאה גם היא לנכון להאשים את הממשלה ברצח של האזרחים: "כשכאוס והבערת השטח הם תכנית העבודה של ממשלה עבריינית אז אזרחים חפים מפשע משלמים את המחיר הכבד ביותר. כואבים עם משפחות הקורבנות. מעלים הילוך מחר בקפלן נגד ממשלת הדמים", כתבה התנועה בעמוד הטוויטר שלה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News