אחרי שהפגין אתמול בחיפה נגד ממשלת הימין, ממשיך ח"כ גדעוו סער מהמחנה הממלכתי לתקוף את הרפורמה אותה מוביל שר המשפטים יריב לוין במערכת המשפט למורת רוחם של מפלגות וארגוני השמאל.
סער התראיין הבוקר בגל"צ ואמר: "הממשלה הזו פועלת ליצירת קרע בחברה הישראלית שלא היה כדוגמתו. זה דבר חסר אחריות, ומסוכן מאוד לביטחון המדינה".

סער שרואה עצמו ממשיך דרכו של בגין ואף כינס כנס חירום בשבוע שעבר בהשתתפות הנשיא לשעבר ריבלין הוסיף: "כל מה שמוצע היום סותר באופן מהותי את תפיסתו של בגין, ללא יוצא מן הכלל. מי חשב שמהתנועה הלאומית יצאו אי פעם מסרים למחיקת היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה ופוליטיזציה מוחלטת של בחירת השופטים לעליון".
