הכי מרגשת: הזמרת נרקיס חשפה היום (רביעי) כי היא בזוגיות חדשה, לאחר שנשאלה על כך בתוכניות הרדיו של אורטל עמר וליאור דיין ברדיו לב המדינה 91FM. נרקיס, שעד כה הסטטוס הנוכחי שלה היה גרושה ואם לשני בנים, ענתה לעמר בבלבול ואף במעט מבוכה שבימים אלו אכן יש לה אהבה.
"אה… יש לי אהבה… אממ כן אל תסבכי אותי, יש לי. יש לי. זו התחלה של משהו כזה". לשאלה האם היא מאוהבת, הגיבה: "אני עובדת בזה כדי לפתוח את הלב מחדש וזוהי תחנה אחרונה בהתפתחות הרגשית, לאפשר גם לאהבה להיכנס".
הזמרת והיוצרת נרקיס ראובן-נגר המוכרת בשם הבמה "נרקיס" פרצה לחיינו בשנת 2017 עם אלבום הבכורה שלה: "בוא נדבר אמת". בהמשך הוציאה שירים נוספים שהפכו ללהיטים וביניהם: הולכת איתך, בלילות ומלכה.
