איראן ורוסיה משלבות ידיים: שיתוף הפעולה המטריד בין שתי המדינות מניב הסכם חשאי נוסף, במסגרתו טהרן תייצר מאות כטב"מים על אדמתה של רוסיה, כדי שהאחרונה תוכל להשתמש בהם במלחמתה נגד אוקראינה. כך דווח בוושינגטון פוסט ע"פ מידע מודיעיני שהגיע לידי הסוכנויות במערב.

לפי הוושינגטון פוסט שתי המדינות כבר הגיעו להסכמות מוקדם יותר החודש, וכעת הן פועלות לשנע רכיבים שיאפשרו להתחיל בהליך הייצור כבר בחודשים הקרובים. כזכור, בתחילת החודש שר החוץ האיראני הודה כי איראן העבירה מל"טים לרוסיה, חודשים ספורים טרם פרוץ המלחמה על אדמת אוקראינה. ההצהרה הזו התרחשה לאחר שבאיראן כבר הכחישו בעבר שסיפקו נשק לרוסיה.

נזכיר כי לפני כשבועיים דוחח ב-CNN כי גורמי המודיעין האמריקנים סבורים שאיראן מבקשת את עזרתה של רוסיה כדי לחזק את תוכנית הנשק הגרעיני שלה. על פי הדיווח, הפנייה לרוסיה היא למעשה "תוכנית גיבוי" לטהרן, למקרה בו הסכם הגרעין עם מעצמות העולם לא יתממש.
