כוכב הרשת יבגני זרובינסקי המזוהה עם עמדות הימין, מתייחס בחשבון האינסטגרם שלו לדברים הטובים בבחירות האלה, כאשר במקביל ועדת הבחירות המרכזית קרובה לסיים את ספירת הקולות, לפיהן גוש הימין זוכה להישג אדיר עם רוב מוחץ בכנסת ה-25, מה שכמובן יאפשר לו הקמת ממשלת ימין "מלא-מלא".

"זה לא הזמן למריבות" מציין יבגני ומוסיף: "בואו נזכור את הדברים הטובים בבחירות האלה: נפתלי בנט – בחוץ, איילת שקד – בחוץ, אבתיסאם מרעאנה – בחוץ, עמר בר לב – בחוץ, זהבה גלאון – בחוץ, מוסי רז – בחוץ, מיכל רוזין – בחוץ, עלי סלאלחה – בחוץ, יאיר גולן – בחוץ, גבי לסקי – בחוץ, ניצן הורוביץ – בחוץ, תמר זנדברג – בחוץ, סמי אבו שחאדה – בחוץ".

כידוע, רה"מ החליפי נפתלי בנט פרש מהמערכת הפוליטית בטרם הבחירות, שרת הפנים שקד לא צלחה את מחסום החסימה וכמוה גם גלון, רז, רוזין, סלאלחה, גולן, לסקי ושאר חברי מרצ. אבו שחאדה גם הוא כשל את מחסום אחוז החסימה למרות שלא היה רחוק ממנו משמעותית.
