accessibility-icon
share-icon
לוחמינו בפעילות ביו"ש, ארכיון | קרדיט צילום: דובר צה"ל
לוחמינו בפעילות ביו"ש, ארכיון | קרדיט צילום: דובר צה"ל

גולני שלי: גדוד 12 פעל 4 לילות רצופים נגד הטרור ביו"ש

אדיר לחקים

אדיר לחקים

א חשון ה'תשפג (26.10.22)

0

like

0

dislike

כוחותינו מגדוד 12 של חטיבת גולני קפצו לגזרה לסייע בארבעת הימים האחרונים נגד הטרור ביהודה ושומרון - במהלך ארבעת הימים עצרו 7 מבוקשים העוסקים בטרור עממי


מליל שבת ועד ליל אמש (שלישי), פעלו כוחות צה״ל מגדוד 12 של חטיבת גולני ‏בשיתוף פעולה עם חטיבה מרחבית אפרים בכפר עזון שבגזרת החטיבה, נגד יעדים המעורבים בפעולות טרור עממי. במהלך הפעילויות הכוחות עצרו שבעה מחבלים מבוקשים החשודים ביידוי אבנים ובקבוקי תבערה לעבר רכבים ישראלים במרחב ציר 55 החוצה את גזרת החטיבה.

מאמץ ממושך זה נועד למגר את תופעת הטרור העממי שאיתה מתמודדים תושביי הגזרה ולשמור על השקט בצירים עליהם הם נוסעים. חטיבת אפרים תמשיך לפעול כנגד כל חשוד שמאיים על ביטחונם של אזרחי ישראל ותגיע לכל זורק אבנים שמפר את תחושת הביטחון בכבישים.

מג״ד 12, סא״ל עומר סולימן, מספר: "הלוחמים של גדוד 12 פעלו בימים האחרונים כנגד יעדי טרור משמעותיים בגזרת החטיבה. זהו מאמץ ממושך, אך לנגד עיננו עומדת מטרה אחת והיא שמירת ביטחונם של אזרחי האזור הנעים בצירים. אני והלוחמים שתחתיי גאים לקחת חלק בפעילות חשובה זו ונמשיך לפעול 24 שעות ביממה למיגור הטרור".

maximize-image
לוחמינו גדוד 12 חטיבת גולני בפעילות ביו"ש נגד טרור. קרדיט: דובר צה"ל
עקבו אחרינו גם ב-Google News