היום (שבת) הזמר אברהם טל הופיע בצפון הארץ, ושיתף כי הצטלם עם הקהל הרב שהגיע למקום – לפני ואחרי ההופעה. "חייב לפרוק משהו שיושב לי על הלב….", כתב טל בסטורי שבאינסטגרם שלו. הוא הסביר כי לאחר "מאות" סלפי שעשה עם מעריציו, עיניו כאבו מהפלאשים.
"היה בחור אחד מתוק שבא ממש אחרון, וכבר לא היה לי כוח ואמרתי לו שאני לא יכול לראות עוד פלאש אחד. סירבתי בחוסר סבלנות לסלפי איתו, הוא הלך מבואס ואני אוכל על זה סרט עד עכשיו", כתב. "זה האבסורד בכל הנושא הזה, שככה הוא יזכור את המפגש היחיד שהיה לו איתי וזה מעיק לי על הלב. אם אתה במקרה קורא את זה אני מתנצל".

