ניצה שמואלי, אמו של חלל צה"ל בראל חדריה שמואלי הי"ד, שיתפה כי בעלה יוסי נדקר ביום חמישי האחרון בידי שכנו. לדבריה, שכן המתגורר מעל הבר "בראל" של בנה הי"ד ברחוב רוטשילד בראשון לציון, ביקש מיוסי להנמיך את המוזיקה במקום. אך בטרם שזה הספיק להנמיך – הוא נדקר "וקיבל מכות מאותו אדם אלים".

"יום אחרי האלים הזה הגיע שוב לבר בשעת הצהריים והמשיך לאיים, אני פונה למשטרת ישראל בבקשה שלא תגידו לא ידעתם, הגעתם לאירוע ולא נעשה כלום, ממש במקרה חברים של בראל מהיחידה היו במקום והצילו את יוסי מהידיים של האדם האלים הזה. אחרת מי יודע איך זה היה נגמר", כתבה שמואלי בפייסבוק הפרטי שלה. תגובת המשטרה טרם התקבלה.

