פליטת הריאליטי גל גברעם שיתפה מוקדם יותר השבוע את העוקבים שלה על שאיבדה כ-14 קילו ממשקלה, מבלי שהיא מבינה כיצד זה קרה. היא הדגישה כי מחמאות דוגמת "איך רזית ככה" – הן לא באמת מחמאות עבורה משום שזה לא נעשה מתוך רצון. "לא מעוניינת לשמוע את דעתכם לגבי המידה שהשתנתה" היא הוסיפה.
בעקבות העלאת המודעות לנושא הרגיש, גברעם שיתפה בחשבון הסטורי שלה על ההתרחשויות מאז השיתוף. "אני כבר שלושה ימים מנסה לענות להודעות שקיבלתי ממכם וממכן (הרבה זמן שלא עשיתי את זה), ואני מרגיש כל כך סתומה עכשיו שלא עשיתי את זה קודם. וואו, הלב שלי מתפוצץ" כתבה.

היא סיפרה: "קיבלתי הודעות וסיפורים מנשים אחרי לידה, מגברים שמקבלים הערות כל הזמן, מנשים שסיפרו לי שהן הלכו להיבדק רק בגלל שהן ראו מה העליתי. כל כך הרבה דברים במקביל, אני כולי מסוחררת מרוב זה. אני לא יודעת מה עוד להגיד". לסיום גברעם הודתה לעוקבים: "תודה פשוט תודה, סליחה אם לא עניתי למישהו אני אנסה, מבטיחה".
