אושיית הרשת ופליטת הריאליטי גל גברעם חשפה אתמול (שני) כי הורידה קילוגרמים רבים ממשקל גופה – 14 במספר, ופסקה בפוסט שהעלתה: "אני רוצה שנדבר על עובדה שנשכחה רזית זו לא מחמאה". במהלך הפוסט חשפה שיתפה גברעם את התובנות אליהן הגיעה בעקבות הירידה במשקל, וביקשה בנחרצות לא להעיר לה על המראה החדש – לטובה ולרעה.
"אני רוצה שנדבר שנייה על עובדה שנשכחה רזית זו לא מחמאה. משהו אחד שלמדתי בתקופה האחרונה ואני לוקחת אותו איתי לכל החיים: אם פעם הייתי רואה חבר.ה אחרי הרבה זמן שלא נפגשנו והייתי אומרת ״וואי מה זה איך רזית יפה״, ״איך רזית ככה״ – אני יותר לעולם לא אעשה את זה. אין לדעת מה האדם הזה עובר באותם ימים", כתבה גברעם.
עוד הוסיפה: "אשתף אתכם, איבדתי (ואני בכוונה משתמשת במילה איבדתי) מעל 14 קילו ממני. אל תשאלו אותי מאיפה איך ולמה כי גם אני עוד מנסה להבין איך זה קרה. אבל שלא יהיה לכם ספק, תמיד אהבתי אוהבת ואמשיך לאהוב את איך שאני נראית. ועד שאני סוף סוף קמה ויוצאת – אני פשוט לא מעוניינת לשמוע את דעתכם לגבי המידה שהשתנתה".

את הפוסט חתמה גברעם עם בקשה: "אני מבקשת ממכם בכל לשון של בקשה. אני לא מעוניינת לשמוע מאף אחד אם יפה לי או לא. אם זה מחמיא לי או לא. ואם אני ״חייבת להשמין מאמי״. אני מבטיחה שביום שיהיה לי את הכוחות לספר לכם ולהסביר את עצמי, אני אעשה זאת. אני פשוט עדין לא שם.. אז אני לא צריכה עוד שום ״חיזוק״ מהצד".
