המנחה המוכרת לירון ויצמן פתחה אתמול (חמישי) תיבת שאלות עבור עוקביה באינסטגרם. זו נשאלה על ידי אחד העוקבים: "כשהיית ילדה, היית מקובלת חברתית בבית הספר? יש לומר מלכת הכיתה, או שדווקא היית "פחות"?". תשובתה הפתיעה רבים כאשר חשפה שהייתה נתונה להתנהגות בריונית מצד מספר ילדים.
"ביסודי הייתי בסדר, לא הייתי מלכת הכיתה אבל גם לא רחוק מזה. בחטיבת הביניים דברים התחילו להשתנות, גיל ההתבגרות לא הטיב עמי, לא נפשית ולא גופנית. היתה חבורת בנים (שאני זוכרת כל אחד מהם, את כל השמות והפרצופים עד היום) שהציקה לי מאוד. קללות השפלות, יריקות בהסעה לביצפר ועוד כיף כזה, לא רוצה לתת פה עוד רעיונות. אבל – ואני מתכוונת לזה – כל מה שעברתי בחטיבה רק עזר לי להפוך למה שאני היום", חשפה ויצמן.

בסטורי נוסף, ויצמן התייחסה לאמונה העצמית שסייעה לה להתמודד עם הקשיים ואף סיפקה טיפ לעוקבים: "ואני רוצה שתדעו משהו חשוב. אולי זה יעזור פה למישהו תמיד תמיד, לא משנה מה היה, ואף פעם לא הייתי היפה של השכבה, זו שכולם סביבה. ממש ממש לא. לא משנה מה, תמיד הביטחון העצמי שלי היה בשמיים.
תמיד בתוך תוכי ידעתי שהבנים בחטיבה הם מטומטמים וזה יעבור. שהכל יסתדר. שאני אצליח ואראה לכולם. תמיד חשבתי שאני חכמה. יפה. מוכשרת. האמנתי בעצמי. היו מעט מאוד דברים שנתתי להם לערער לי את הביטחון איך? לא יודעת. אמונה פנימית חזקה שאני אש. זה הכל בפנים! והכל בראש! עד היום".
