יו"ר מפלגת 30/40 ולשעבר מנכ"לית ימינה סטלה ויינשטיין, עולה להתקפה נגד מי שהייתה מספר 2 במפלגה המרוסקת, איילת שקד. "הגיע הזמן שתתפטרי. ולא, לא בגלל שנזכרת שאת בימין. בגלל שאת לא מצליחה להיזכר שאת בן אדם, שאת אימא" כתבה לה ויינשטיין.

לדבריה, "התמונות והעדויות הקשות ממשיכות להגיע וכעת מנתב״ג, נשים וילדים של עובדים חוקיים מאוקראינה הגיעו לבקר ולהתאוורר קצת מהמלחמה, – מגורשים מישראל, נאלצים להמתין שעות, מקבלים יחס מחפיר וישנים על הרצפה". ויינשטיין מתייחסת כמובן לפליטים שמגיעים כל העת מאוקראינה, שם מתנהלת מלחמת התשה ארוכה עם רוסיה, לאחר שזו פלשה למדינה בהוראה של הנשיא פוטין.
