accessibility-icon
share-icon
קרדיט: שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק

הסטנדאפיסט הפתיע את הגולשים וחשף: "תרמתי כליה"

מערכת C14

מערכת C14

כז אלול ה'תשפב (23.09.22)

0

like

0

dislike

"מי שקורא פוסטים של תורמי כליה יודע שתמיד יש התלבטות. כי יש רצון מאוד גדול לשמור את זה אצלך, כמעשה חסד אישי שלך, אבל מצד שני, כל הסיפור הזה התחיל מתוך רצון להפוך את העולם הזה למקום טוב יותר": הסטנדאפיסט יאיר אורבך תרם כליה, ושיתף את הגולשים בהתלבטות שבפרסום המעשה


הסטנדאפיסט הדתי יאיר אורבך, שמוכר לכולנו מאז התפרסם לראשונה בתוכנית הריאליטי "האקדמיה לצחוק" ששודרה בשנת 2004, חשף בחשבון הפייסבוק שלו כי תרם כליה לאחרונה, והסביר מדוע חשוב לו לפרסם זאת.

"מי שקורא פוסטים של תורמי כליה יודע שתמיד יש התלבטות. כי יש רצון מאוד גדול לשמור את זה אצלך, כמעשה חסד אישי שלך, אבל מצד שני, כל הסיפור הזה התחיל מתוך רצון להפוך את העולם הזה למקום טוב יותר, ולהציל חיים, ואם אשמור את זה אצלי, אפספס הזדמנות להציל עוד חיים", סיפר אורבך.

"אני גם יודע שאנשים מתבשלים, וכשהם רואים שמישהו שהם מכירים תרם, ועוד מישהו, ועוד סיפור, זה עוזר להם גם בתהליך. אז אשמח שתשתפו את הפוסט הזה כדי שיגיע לכל אותם אלה שעוד מתלבטים / ששוקלים את הנושא הזה ושידעו שהם לא לבד פה ושיש להם ולכם הזדמנות להציל חיים. ממש ככה", הסביר.

"אני רוצה לנצל גם את ההזדמנות לומר תודה לאשתי שליוותה אותי בכל התהליך ותמכה לכל אורכו עד שהקורונה באה לבקר אותה, להורים שלי שנמצאים איתי בבית החולים, לחברים שלי, לעובדים, ללקוחות, לאנשי המקצוע, לצוות המקצועי ולכל מי שנותן לי שקט בימים האלה כדי שאוכל להחלים כמה שיותר מהר", הוסיף אורבך.

עקבו אחרינו גם ב-Google News