בתיעוד שפורסם היום (רביעי) במערכת ישראל היום על ידי העיתונאי אבי כהן, נראה רכב נמלט ברגע האחרון מהבולען שנפער בנתיבי איילון סמוך למחלף השלום בתל אביב. רגע לפני שעמדה ליפול אל תוך הבולען, הצליחה ניר, תושבת תל אביב, לנסוע ולברוח מהמקום.
ניר שחזרה את רגעי האימה בריאיון לאבי כהן מישראל היום: "הייתי מרוכזת בנהיגה, היה בום מטורף אחד כשנפלתי לבור והשני כשהצלחתי להמשיך הלאה". הרכב בו נהגה נהרס וכעת היא סובלת מכאבי גב: "לפחות יצאתי מזה בנס".
(קרדיט: ישראל היום)
ההערכה שהיווצרות הבולען נגרמה בעקבות העבודות לבניית מגדל הספירלה בעזריאלי. כאמור, עד לכתיבת שורות אלו עדיין לא צפויות בשורות טובות לנהגים בגוש דן: העלייה למחלף השלום תישאר חסומה גם מחר בבוקר.
