פרופסור, לימור סמימיאן דרש תקפה את שרת הפנים איילת שקד בעקבות אמירותיה החוזרות ונשנות שהיא חזרה לימין על מלא. סמימיאן דרש צייצה בחשבון הטוויטר שלה כי היא "מגנה הבוקר על ממשלת לפיד-גנץ שבה היא חברה: "זו ממשלה שהיא יותר ימנית מהממשלות הקודמות של נתניהו".
דרש הוסיפה בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה על שקד כי "אז כשהיא אומרת שהיא רוצה ממשלת ימין אחרי הבחירות, תבינו לאיזו ממשלת "ימין" היא מתכוונת. לפיד-גנץ-ליברמן-מיכאלי-גלאון-עבאס. לא חזרה הבייתה, לא מתחרטת, הכל הצגה".
איילת שקד מגנה הבוקר על ממשלת לפיד-גנץ שבה היא חברה: "זו ממשלה שהיא יותר ימנית מהממשלות הקודמות של נתניהו".
אז כשהיא אומרת שהיא רוצה ממשלת ימין אחרי הבחירות, תבינו לאיזו ממשלת "ימין" היא מתכוונת.
לפיד-גנץ-ליברמן-מיכאלי-גלאון-עבאס.
לא חזרה הבייתה, לא מתחרטת, הכל הצגה.— לימור סמימיאן דרש (@DarashLimor) September 20, 2022
ביום רביעי, שבוע שעבר ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט השתתף באירוע חנוכת "בית פנימה" בלוד. בדבריו ביקר בנט את שקד שאמרה כי הקמת הממשלה הייתה טעות וכי היא מתחרטת עליה.
"דווקא אחרי שנה וחצי קשות אני מבין שההחלטה להקים ממשלה בישראל היתה ההחלטה הכי טובה וציונית שקיבלתי בימי חיי", אמר בנט. "נדמה לי, ואני אומר זאת בצער, שחלק מאלו שאומרים כעת שזו היתה טעות, פשוט נמצאים בפוסט טראומה. הם מורתעים, רמוסים וכתושים. אני לא שופט אותם ואני לא כועס. אני ראיתי בעיני וחוויתי על בשרי את המכונה שמחצה אותם. יום אחרי יום. אחד אחרי השני. את המכבש".
שרת הפנים השיבה לבנט ומסרה: "הממשלה הקודמת הייתה אילוץ שנוצר מחרמות, ולכן התפרקה. הגיע זמן לשים סוף לחרמות. הבית היהודי בראשותי תביא להקמת ממשלת ימין. חזרתי הביתה. חזרתי לימין".
