"סיימתי את פעילותי הציבורית לעת עתה. אני הולך לצאת מכל קבוצות הוואטסאפ, אני הולך להגיד לכם להתראות". כך סיכם סדי בן שטרית את מה שהוא מכנה 'פעילותו הציבורית' בשיחה שקיים לפני זמן קצר עם מקורביו, שיחה שהגיעה לידי עכשיו 14.
בן שטרית סיפר על קשיים בהם נתקל, על תשישות.
לציבור הרחב הוא מוכר בזכות לשון מלוכלכת, רווייה בקללות, בה נהג להשתמש בהפגנות בלפור – ולאחר מכן בהפגנות הקורונה, בהן נעצר לא פעם. בן שטרית אף קיבל מספר צווי הרחקה מביתה של ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס.
ההפגנות בלפור הן לא היחידות בהן השתתף, גם לא הקורונה. לצד התנגדותו לחיסונים ופמפום מידע רפואי כוזב אודות הנגיף ברשתות החברתיות, תמך בן שטרית בתיאוריות הזויות יותר, כמו ה-5G. כעת, כאמור, אנו מפרסמים – כי הוא מפסיק לאלתר את פעילותו הציבורית.
